dinsdag 29 mei 2018

Marcel van den Berg 2


https://twitter.com/marcelvandenber




Het twitteraccount van ene Marcel van den Berg neemt allerlei informatie over van anderen, onder andere 

de toespraak van de Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken, Stef Blok. Mijn vraag aan hem is nu:  

heeft u de 'content' 


van de heer Blok over de 'MH17' gestolen? Informatie is vrij, zodra het wordt gepubliceerd. Stelen is 

wanneer men iets ontvreemd van een ander. Ik kreeg deze reactie van Van den Berg: 


Marcel van den Berg 
21:43 (1 uur geleden)

aan mij 
Beste heer van Houcke, 

Op een website waarvan de naam er op wijst dat u 

hiervan de eigenaar bent is een complete webpagina 
geplaatst van mijn website over MH17. 


U verzoek u dringend om deze pagina met onmiddellijke ingang te verwijderen. 

Ik vertrouw op uw medewerking. 


Geen opmerkingen: