maandag 12 maart 2018

Tsaddiek Ronny Naftaniel



Rene Westermann heeft een nieuwe reactie op je post "Ronny Naftaniel. Eindelijk naar Israel" achtergelaten: 

Ronny Naftaniel naar Israel? Wie zou daar nu van onder de indruk moeten zijn? Het ergste valt te vrezen: Hij zegt: Als student heb ik destijds nog een bezoek gebracht aan de Rebbe. Ik was zeer onder de indruk van deze tsaddiek. Hij adviseerde me in Nederland te gaan lobbyen voor Israël. Dat advies heb ik opgevolgd.” Maar Naftaniel durfde niet openlijk de rechts religieuze visie van de Rebbe ten aanzien van Israël weer te geven. “Ik dacht dat Rabin vrede kon brengen, maar daarin heb ik me vergist. Ik besef dat het CIDI veel meer de lijn van de Tora had moeten volgen t.a.v. Israël. O ja, er komen bussen met touristen langs: Zie Ronny Naftaniel al staan met zijn baard en chabadnik en collectezakje:'Geeft, gulle tourist, helpt mee het Arabische ongedierte te verdelgen en Mammon (afgod van het geld) en Uncle Sam zullen u eeuwig dankbaar zijn.

Rene Westermann 



Geen opmerkingen:

De Holocaust Is Geen Rechtvaardiging meer Voor Joodse Nazi's

Eitan Bronstein, bezig de geschiedenis van straten, wijken en steden terug te geven aan Palestijnen en daarmee aan de Joden in Israël. . Zev...