zondag 11 maart 2018

Dreigt Ronny Naftaniel met de Mossad?


Ronny Naftaniel

@RonnyNaftaniel
Volgen @RonnyNaftaniel volgen
Meer
Begin april treedt #AndréRieu op in #TelAviv. Dat mag niet, zegt een aantal Palestijnen die Israël met apartheid vergelijken. Bizar! In’t hele Midden-Oosten bestaat geen democratischer en vrijer land dan Israël. Ik vergeet de namen vd briefschrijvers niet!

13:53 - 10 mrt. 2018
181 retweets 278 vind-ik-leuks amuseerjeHill ZeeMitch ♫Jaap van der WaalA.A. RansijnZonnebloemThomas MichelSimone HopmanMichiel Adriaenszoon
87 antwoorden 181 retweets 278 vind-ik-leuks

Beantwoorden  87   Retweeten  181   Leuk  278  

Ik verzoek iedere beschaafde Nederlander die tegen de Israelische terreur is, mijn oude kennis Ronny Naftaniel te emailen dat ook hij of zij op zijn lijst wil staan.

ronny, zet mij s.v.p. bovenaan de lijst van ondertekenaars die jij niet vergeet. ook ik ben tegen de zionistische terreur. vriendelijke groet. stan

En vraag hem tevens wat hij nu precies bedoelt met deze bedreiging:

'Ik vergeet de namen vd briefschrijvers niet!' 

Dat uitroepenteken! is veelbetekenend. Gaat hij zijn Israelische  veiligheidsdienst inschakelen, de Mossad, om de families van de Palestijnse ondertekenaars te terroriseren? En waarom is hij nog steeds niet naar Israel geëmigreerd? 



Geen opmerkingen:

De Holocaust Is Geen Rechtvaardiging meer Voor Joodse Nazi's

Eitan Bronstein, bezig de geschiedenis van straten, wijken en steden terug te geven aan Palestijnen en daarmee aan de Joden in Israël. . Zev...