zaterdag 17 februari 2018

De NAVO

Turks leger begint militaire operatie tegen Grieken

1.3K
De Turkse Strijdkrachten lijken naast Afrin een tweede front te hebben geopend, namelijk in de buurt van Cyprus.
Turkije wilt voorkomen dat Griekenland en Grieks-Cyprus zoekt naar natuurlijke bronnen als aardgas de Middelandse Zee.
Het Turkse leger noemt de acties in de Middelandse Zee ‘Operatie Middelandse Zee Schild’.
Het Turkse leger zegt dat het wil voorkomen dat de brandstofwinning in het oosten van de Middelandse Zee mogelijk wordt bedreigd.
Daarnaast luidt de verklaring dat de marine aanwezig is in de regio om de pogingen van NAVO om veiligheid op zee te creeëren te steunen.
Er worden meerdere basissen gebouwd in het gebied. In totaal doen 24 schepen mee met de operatie.

2 opmerkingen:

Herman zei

Ik wil je graag melden dat ik de laatste maanden steeds meer problemen krijg om je website te openen met TOR (!).
Via een proxyserver gaat het gelukkig nog steeds smetteloos. Ik kan nu blijkbaar ook niet meer anoniem reageren wel via profiel selecteren / google, live journal, wordpress, typepad, AIM, open ID. Ik reageer NU dan maar via google account

stan zei

herman,

ik heb weinig verstand van de techniek. dus ik weet het niet wat het probleem is.

How Zionists Treat Their OWN POPULATION

  https://twitter.com/Kahlissee/status/1780545543602675793 Khalissee @Kahlissee How the wives of Israeli hostages were beaten outside Netany...