woensdag 19 juli 2017

Guns and Butter

Arnoud Kulk

12:21 (6 uur geleden)
aan mij
   
Bericht vertalen
Uitschakelen voor: Engels
Hey, check deze track op SoundCloud: Guns and Butter Boston Marathon & Norway Terror - Dave Lindorff and Ole Dammegard, #370!

https://soundcloud.com/guns-and-butter-1/boston-marathon-norway-terror-dave-lindorff-and-ole-dammegard-370


Ik deel deze track van de SoundCloud iOS-app -- download de app hier, gratis: https://app.adjust.io/c1ofg4


"When any of us meet someone who rejects dominant norms and values, we feel a little less crazy for doing the same. Any act of rebellion or non-participation, even on a very small scale, is therefore a political act" ~ Charles Eisenstein

1 opmerking:

Jan Verheul zei

Leuk dat je aandacht vraagt voor een podcast, Stan.

Ik heb recent een Bose koptelefoon gekocht die geluid van buiten komend 'neutraliseert', en het is fantastisch.
Ik ben begonnen met de podcasts op jouw site op mijn smartfone te zetten en heb er al een aantal beluisterd ( tijdens autorijden of wandelen of andere bezigheden) .

Ik geef meteen een korte waardering er bij:

David Ray Griffin : goed
Ilan Pappe 1: goed
Phyllis Bennis: goed
Mearsheimer en Walt: heel goed.
Chalmers Johnson. : redelijk.
James Peck: niet goed, omdat de tekst veel te complex is opgeschreven om in een keer te begrijpen, en het voorlezen soms ook niet de juiste intonatie heeft, waardoor de zin extra moeilijk te begrijpen is. De boodschap van Peck is wel heel belangrijk: Human Rights is tot een wapen van Washington gemaakt. Deze tekst zou in begriojpelijker bewoordingen moeten worden herschreven...




De Holocaust Is Geen Rechtvaardiging meer Voor Joodse Nazi's

Eitan Bronstein, bezig de geschiedenis van straten, wijken en steden terug te geven aan Palestijnen en daarmee aan de Joden in Israël. . Zev...