maandag 11 januari 2016

Monte Pelmo's Gevelbord




Lieve Facebook vrienden:
Monte Pelmo heeft jullie hulp hard nodig!! waarom?, dat lees je hier onder!
Het is weer zover, de Gemeente heeft Monte Pelmo weer in het vizier! Juli 2014 kwamen ze aankloppen ivm een prullenbak in Ijsvorm...jaa je gelooft het niet maar het was echt zo!!
En nu....
Ziet u dit bord op de foto's? Dit bord is in 1965 met trots opgehangen door mijn grootouders en ouders! Nu is het in strijd met de welstandswet uit 2013. Het moet binnen 4 weken verwijderd worden! Wel betalen wij al sinds ik mij kan heugen Reklamebelasting voor dit bord en staan 's zomers de toeristen er foto's van te maken en krijgen wij complimenten over onze gevel!
Ik begin zo langzamerhand genoeg te krijgen en word heel verdrietig van de Amsterdamse gemeente!
Liefs een treurige 3e generatie ijsmaker.
Dus ben jij het er mee eens?! Geef deze pagina dan een DIKKE like en blijf vooral deze pagina delen! Wie weet kunnen ze het bord behouden!!

1 opmerking:

Bauke Jan Douma zei

Hier is een oud en vergeten concept:

Wie maken er de dienst uit in die Gemeenteraad.
Deze partijen niet meer op stemmen.

Succes!

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...