dinsdag 20 oktober 2015

Daan de Wit


 
 
Eind deze maand in de winkel, nu al te bestellen

Weet wat je eet
Gezond eten op basis van de oudste kennis en de nieuwste wetenschap

Beste lezer,

Je hebt lang niets van me gehoord, maar dat had een goede reden: ik was druk bezig met het researchen en schrijven van mijn nieuwe boek. Daarin landt m'n onderzoekende blik dichterbij dan je van me gewend bent, namelijk op tafel.

Reserveer het boek alvast, zodat je straks niet mis grijpt: tien hoofdstukken vol eyeopeners op 276 pagina's - hard cover, full color en veel afbeeldingen. Plus online vier verdiepende hoofdstukken.

Weet wat je eet is een journalistieke zoektocht naar gezonde voeding en doet je door de bomen het bos weer zien. Door te weten wat je eet - door te beseffen wat je je lichaam aandoet door ongezond te eten en wat je jezelf kunt geven met voeding die echt voedt - ontstaat de motivatie gezond te gaan eten. Een dieet volgen of honger lijden is niet nodig: gezond eten smaakt heerlijk en je kunt er zoveel van eten als je maar wil. 



Ben je journalist? Meld je dan aan en kom naar de presentatie van Weet wat je eet!
 

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...