zondag 12 oktober 2014

Het Pariool 2


De vraag die mijn collega's zouden moeten stellen is deze:

Waarom beschouwt de mainstream polderpers het neerschieten van een verkeersvliegtuig vol burgers een misdaad en het vanuit de lucht vermoorden van 501 Palestijnse kinderen geen misdaad? Zou u die vraag eens aan mijn collega's kunnen stellen. Op mij durven ze niet te reageren. Misschien wel op u. 


Boven: slachtoffers MH 17. Onder: Eén van de meer dan 500 Palestijnse slachtoffertjes van Israelische bombardementen. Wat is nu precies het grote verschil tussen het vermoorden van burgers vanaf de grond en vanuit de lucht? Kan hier iemand een zinnig antwoord op geven?


1 opmerking:

anzi zei

Ik weet niet welke collega's je bedoelt, Stan, ik zie alleen maar een stelletje armoedig schrijvende jaknikkers. Laf volkje

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...