vrijdag 21 juni 2013

Geert Mak en Chris Kijne


Ik passeerde net op de Amsterdamse Nieuwmarkt mijn grote vrienden en collega's Geert Mak en Chris Kijne die onder de luifel van lokaal 't Loosje met elkaar in gesprek waren. Beiden keken tot tweemaal toe (ook op de terugweg naar huis) geschrokken en krampachtig de andere kant op toen ik ze lacherig toeriep: 'Betrapt.' Dit is Nederland ten voeten uit. Als je de nonsens van mijn collega's gedocumenteerd en beargumenteerd in alle openheid bestrijdt, doen ze alsof je niet bestaat. Ze reageren niet op de kritiek. En tenslotte doen ze of je onzichtbaar bent. De lafheid van mijn opportunistische en conformistische vrienden is grenzeloos. 'Betrapt,' Geert en Chris!

Voor meer over dit intellectueel corrupte duo zie:


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sorry, Stan, maar dit zie je verkeerd.
Klaarblijkelijk lezen ze je nauwgezet, waanden zich veilig en hoopten (!) wellicht dat Israël je niet zo snel weer zou laten gaan.

Welkom thuis.

Ton

Anoniem zei

Ha ha ha!

Kicking Cats in the Holy Land

  Plaatsen Nieuwe posts bekijken Gesprek Sulaiman Ahmed @ShaykhSulaiman ZIONIST CHILDREN KICKING CATS 0:02 / 0:05 8:29 p.m. · 19 apr. 2024 ·...