zaterdag 29 januari 2011

Ronny Naftaniel van het CIDI 33

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrdVLTsmSCo6O8evO1BRX1s35Wr-pED33YnTyIN-6WcPzjA5Wvmgroj_0H5EWTjX49q0qaMu5ghjCOaAUL5tLYX9jPTxs_at44DG9teCV63LrGvy6TWotvUBnTFi0grA75fkncag/s1600/RonnyNaftaniel.jpg

'Jood bij Nablus doodgeschoten door (waarschijnlijk) Palestijn, nadat de Palestijn van zijn land was beroofd. Waarschuwingsschoten waren tevergeefs.'

De directeur van het CIDI steunt het vermoorden van Palestijnen. Wordt het geen tijd een klacht bij justitie tegen hem in te dienen?

Sonja heeft een nieuwe reactie op uw bericht "Israel als een Schurkenstaat 325" achtergelaten:
Naftaniël heeft een doodziek gevoel voor humor. Twitter:

RonnyNaftaniel
Ronny Naftaniel
Palestijn bij Nablus doodgeschoten door (waarschijnlijk) kolonist, nadat deze met stenen was bekogeld. Waarschuwingsschoten waren tevergeefs

Jominee Johan van den Berg
@RonnyNaftaniel Ja, da's ook een lezing.... als iemand met stenen gooit, ren je weg, en dan ga je niet iemand doodschieten.

hoterminus Hotel Terminus@RonnyNaftaniel @


Jominee O, da's Naftaniëls derde keer al met stenen. 1e. bleken geen stenen, 2e. bleken eieren, en nu alweer stenen? ROFL

RonnyNaftaniel
Ronny Naftaniel
@hoterminus Dit keer waren het galstenen.

hoterminus Hotel Terminus
@RonnyNaftaniel O wat zal die jongen zijn moeder daar om lachen #sicko

En pakt u nu even een zakdoekje voor het echte slachtoffer:

RonnyNaftaniel
Ronny Naftaniel
@hoterminus Nee, die moeder zal zeker om jou lachen toen je mijn bericht ridiculiseerde.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zojuist is mijn hele weblog verdwenen! Kijk maar. Boodschappen die ik krijg:
"Helaas, de blog op eindpunt.blogspot.com is verwijderd."
"We hebben ongewone activiteit gedetecteerd in uw account."

Voor hulp en vragen moet ik inloggen bij Google - maar ook die accepteert mijn inloggegevens niet meer.

Sonja
Dan moet ik mijn mobiel nummer opsturen voor een verificatie code - maar die ontvang ik ook niet.

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...