dinsdag 23 november 2010

Drs. Arnold Kuijk als Calimero

Meneer van Houcke,

U heeft mijn plaatje van Geert Wilders met een Calimeromuts gegapt en geplaatst op uw weblog ( http://stanvanhoucke.blogspot.com/2010/10/wilders-als-terrorist-4.html ).

U heeft voor het gebruik van dit plaatje geen toestemming gevraagd en dus ook niet gekregen. Als u er wel om had gevraagd, had u hem ook niet gekregen.

Bij dezen sommeer ik u het plaatje onmiddellijk te verwijderen.

Voor het gebruik van het plaatje tot nog toe reken ik u 100 euro per dag. Iedere volgende dag gaat u 1000 euro kosten, hetgeen overigens niet inhoudt dat u dan wel toestemming heeft om het plaatje te gebruiken. Zie die 1000 euro maar als voorschot op de schadevergoeding die ik van u ga eisen als u besluit het plaatje te laten staan. Dat geldt overigens ook voor eerdergenoemde 100 euro per dag.

Op dit moment bent u mij reeds 3000 euro schuldig.

Gelieve dit bedrag over te maken op giro 4086495, ten name van A. Kuijk.

Groet,

Drs. A. Kuijk,
Eigenaar Opinieleiders.nl


Doctorandus Kuijk,

3000 euro? Waarom niet 4000? Ik vrees dat u naar de rechter moet stappen, want ik zal niet betalen. Ik zal uw artistieke bijdrage wel weghalen. Overigens wist ik niet dat dit speeltje door u was gemaakt. Bent u nu de maker van het mutsje of ook van de foto die in de Tweede Kamer is genomen?
groet,
Stan van Houcke

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Godsallemachtig, wat een gestoordheid.

Domme mensen die denken dat ze slim zijn: een ramp
arnoldkuijk.nl
6Stem nu! Helaas zit de wereld er vol mee. Het is niet anders

Behoorlijke tekst voor Calimero
Opinieleider in een eierdop
Zit op zwart zaad zeker
Arnold Kuijken
Het is niet anders.

Piep,
Anzi

Sonja zei

Meneer Kuijk,

Bij dezen sommeer ik u onmiddelijk de naam van Kapitein Iglo te verwijderen boven uw schrijfsels.

Doet u dit niet, dan betaalt u mij 2000 euro schadevergoeding voor het trauma dat ik opgelopen heb omdat u als auteur de naam gebruikt van Kapitein Iglo - mijn held. Indien u deze naam blijft gebruiken, dan komt daar bovenop 100 euro per dag tot u deze naam niet meer gebruikt.

Ook, wanneer u het Calimero-hoedje niet met onmiddelijke ingang van Wilders' kop verwijdert, zal ik de erven van tekenaar Toni Pagot inlichten over het feit dat u zijn uitvinding voor politieke doeleinden gebruikt. U kunt mijn waarschuwing echter ook afkopen door mij 100 euro per dag uit te keren.

Op dit moment bent u mij reeds 6228 euro schuldig.

Groet,

Dr. ir. mr. ds. S. A. Bouteille

Sonja zei

Stan, dan neem je toch deze? Die is nog een keer bewerkt dus toedeloe copyright.

Anoniem zei

Olijfje vraagt of zij ook wat kan vangen omdat zij helemaal niet in beeld komt?


Anzi
Bewindsvoerder

Sonja zei

De doctorandus heeft 3.720 foto's op zijn website staan, waarvan ik schat dat er 3690 niet door hem zijn gemaakt.

Maar ik snap het wel:
http://www.opinieleiders.nl/wordpress/?query=israel&s=1
http://www.opinieleiders.nl/wordpress/?s=israel