vrijdag 4 juni 2010

Fons Elders


Een goed kennis van me, de filosoof Fons Elders, schreef me deze week onder andere dit:

Beste Stan

Ik hoop hem (Buruma) te zien op 22 juni op een conferentie over de sharia in Leiden. Daar is hij met o.m. Abduh Ahmed An-Na'im keynote speaker. Abduh An-Na'im zit in mijn programma. De vraag: waarom mijn programma geen enkele aandacht krijgt in de pers, terwijl we alle kranten hebben aangeschreven, begint me te intrigeren. Wie het weet, mag het zeggen. Op deze url kun je de uitgezonden gesprekken oproepen: http://www.shinto.nl/ref/In_de_spiegel_van.htm Zaterdag a.s. houd ik, samen met Soheila NAJAND, een Europa-Islam dag. http://www.academielibre.eu/ ga naar rechterkolom: seminar 5 + TV-Video

groet,
Fons

Ik heb hem dit antwoord gegeven:

Beste Fons, ik vrees voor je dat je de verkeerde groep hebt geinterviewd. joodse intellectuelen liggen veel beter, op voorwaarde dat die niet noam chomsky etc. heten.

stan

Bovendien, goed nieuws is geen goed nieuws. Moslims moeten puur slecht zijn om interessant te kunnen zijn voor de commerciele massamedia in het Westen.

3 opmerkingen:

Sonja zei

Ter attentie:
Parlementslid Haneen Al-Zoubi aangevallen in knesset

Anoniem zei

Fons Elders......

Dat is lang geleden.
Analyseer en deconditioneer......
weet U nog?

Ik heb zelfs no9g enige tijd filosofie gestudeerd.

JV

Anoniem zei

Vandaar dat het geen reet uitmaakt of je nou meer PRmedewerkers hebt of journalisten, de neuzen staan over het algemeen allemaal naar dezelfde kant gedraaid. Integriteit is hopeloos verouderd.

anzi

US Jews and Non-Jews Working Together

  Husam Zomlot @hzomlot · 12 u Moving 12:07 a.m. · 25 apr. 2024 · 11,8K Weergaven https://twitter.com/ofercass/status/1783256489295052990