dinsdag 4 mei 2010

Dodenherdenking 2010


Zoals gebruikelijk op 4 mei volgde ik op de Dam de dodenherdenking met wat oude vrienden en buren. Ineens een gegil, een omvallend dranghek en een golf mensen die uiteen spatte. Wij zijn een niet paniek bestendig volkje met veel praatjes. We hebben ons gek laten maken door de media en een stel volksmenners. Ik hoop nooit met dit volkje een oorlog door te moeten. Dat zou een ramp zijn. De enige die niet in paniek raakte was ons staatshoofd. Godzijdank. Ik ben maar naar huis gegaan. Niets kan meer normaal.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

volgens mij liep het staadshoofd ook hard weg

stan zei

zij werd weggevoerd, geheel volgens het draaiboek dat gevolgd moet worden. het viel mij op hoe efficient de mensen waren die belast zijn met de beveiliging. in no time wisten ze wat er was gebeurd en lieten ze het staatshoofd weer terugkeren.

US Jews and Non-Jews Working Together

  Husam Zomlot @hzomlot · 12 u Moving 12:07 a.m. · 25 apr. 2024 · 11,8K Weergaven https://twitter.com/ofercass/status/1783256489295052990