zaterdag 10 april 2010

De Westerse Terreur 72

Via Paul:


Wiki Leaks publiceert binnenkort video van massamoord op meer dan 100 Afghaanse burgers

Door Tzolkin, Op vri 9 apr 2010 20:02, 130x bekeken, 8 reacties , citaat / intro / linkdump
In een interview met MSNBC kondigt Julian Assange aan dat zijn organisatie WikiLeaks binnenkort een video zal publiceren met beelden van de moord op meer dan 100 burgers in mei 2009 door Amerikaanse soldaten in Afghanistan. Assange deed zijn aankondiging in een interview met Dylan Ratigan van MSNBC over de deze week gepubliceerde video van een moordpartij in Baghdad.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Niet verrassend. Wel zet ik een groot vraagteken waarom die video's nou naar buiten kunnen komen en niet eerder.

anzi

AdR zei

Anzi, het zijn lekken vanuit het leger.
Wie voor de tweede of derde keer wordt uitgezonden naar een oorlog die geen oorlog is, maar een brute bezetting knapt inmiddels ergens radicaal af. En dan is er natuurlijk een sneeuwbaleffect: "ik weet nog wel iets ergers".

Wie het niet al de eerste keer te veel is, is het wel de tweede of derde keer. Ik hoor het hier ter plaaste geregeld zeggen (VS dus).

Anoniem zei

Dat verklaart nog niet waarom er een paar jaar geleden niet gelekt werd. Ook toen werden militairen meerdere keren uitgezonden.

anzi

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...