donderdag 18 februari 2010

Charles Groenhuijsen. Propagandist 5


Welkom...


Graag laat ik u kennis maken met mijn loopbaan van ruim 30 jaar

- Auteur van zeven boeken
- Voorzitter en spreker op tientallen congressen en symposia

- Schrijver van honderden columns
- Maker van enkele duizenden televisie-nieuwsbijdragen.


Spreker & Voorzitter

Ik ben een veel gevraagde spreker en voorzitter. Ik bestrijk in het Nederlands en Engels een breed scala aan onderwerpen ontleend aan mijn 33 jaar in de journalistiek en natuurlijk aan mijn boeken over VS en Nederland.

Een paar reactie highlights van klanten:

jouw bijdrage was fenomenaal enthousiasme en humoristische aanpak een doorslaggevend succes zeer geanimeerde talkshow zeer prettige samenwerking de perfecte dagvoorzitter toegewijd en zeer waardevol
een zeer geslaagde avond
levendige presentatie & verrassend beeldmateriaal
publiek luisterde ademloos toegankelijk en begripvol zeer veel lovende reacties

Vragen over de mogelijkheden? Mail me gerust!


http://www.chgroenhuijsen.com/

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En wat waren de downlights? Wat een triestigheid om jezelf op die manier te promoten Nog geen aanbod gehad van universiteit Leiden? Past in het rijtje. Nog een leerstoel vrij?

anzi

Sonja zei

Eet van eigen reet-gevalletje.

De Holocaust Is Geen Rechtvaardiging meer Voor Joodse Nazi's

Eitan Bronstein, bezig de geschiedenis van straten, wijken en steden terug te geven aan Palestijnen en daarmee aan de Joden in Israël. . Zev...