zaterdag 1 november 2008

Jawel!

Kijk nu eens wat ik gewonnen heb:

'Mrs. M. Schuurman. [bmwpark@libero.it]

Dear Winner,
The BMW Automobile Company, Congratulate you as one of our Ten(10) Star Prize Winner. You won (£7,000,000.00 GBP) Seven million Great British Pounds and a new BMW 2008 X6 xDrive 35 Car. The BMW (IAP) held on 30Th October 2008, in London.
Contact him with:Full name/Contact address/Sex/Tel/Occupation/Age/Country.
Mr. Michael Gordon
E-mail: michaelgordon12@sify.com
Phone: +44 701 112 8491
Fax : +44 7005-964-945
Thanks. Mrs. M. Schuurman.
Online coordinator for BMW Automobile Company
www.bmwparklane.com'


Ik ben bereid het geld te delen met u. Maar alleen als u het nodig heeft! Anders echt niet.

4 opmerkingen:

Sonja zei

Ik krijg vaak emails van Afrikaanse bankmedewerkers daoe niet weten wat ze moeten doen met hun miljoenen.

Sonja zei

...die niet weten wat ze moeten doen met hun miljoenen.
Het is moeilijk typen met een sigaret tussen je vingers.

stan zei

ja, en het gekke is, dat ik altijd afrikaanse weduwen krijg, wier man als dictator of generaal miljoenen achterover gedrukt hebben, die mevrouw nu aan mij alleen wil geven. waarom ze mij uitkiezen is een raadsel.

yelamdenu zei

Je moet die gasten gewoon een mailtje terugsturen dat je wel mee wil werken maar dat je eerst $1000 nodig hebt om een paar zaakjes te regelen, of ze dat bedrag niet even naar je toe kunnen Westernunionen. Het schijnt dat op die manier al een aantal mensen de oplichters hebben kunnen oplichten. :-)

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...