dinsdag 30 september 2008

Ewout Irrgang van de SP 2



Ewout Irrgang, de financieel woordvoerder van de SP-fractie in de Tweede Kamer in zijn bankierspak.

Ik had mijn vorig stukje naar de SP gestuurd, naar Ewout Himself.

Ik kreeg deze reactie: '
Geachte stan van houcke,
Bedankt voor je bijdrage aan de webdiscussie op http://www.blogger.com/www.sp.nl, maar om de volgende reden kan het helaas niet geplaatst worden:
- Bericht is zo'n 154 woorden te lang.'

Jammer, complexe vraagstukken moeten bij de SP kennelijk in soundbites worden geuit. Tenminste als je een kiezer behooort. De gekozen Ewout zelf krijgt alle ruimte. Such is life.

Zie: http://www.sp.nl/geld/nieuwsberichten/6014/080929-einde_aan_graaikapitalisme.html

1 opmerking:

Anoniem zei

Je kunt twee keer inzenden als je wilt en dan plakt de webmaster het aan elkaar.

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...