vrijdag 10 november 2006

Rob Schrama

Een bevriende buurtgenoot van me zit in de problemen. Hij emailde me dit:

'Beste vrienden,

Ik moet mijn atelierruimte in de Van Gendthallen per 10 december verlaten. De huur is mij opgezegd, omdat een vriend van mij, die mijn atelierruimte even mocht gebruiken voor een gemeenschappelijk project,
een klein vuurtje had ontbrand ter droging van een werkstuk. Ik wist dat niet, maar het wordt mij wel aangerekend, omdat het gebruik van vuur in deze oude las(!)hallen van Stork geen vuur gedoogd wordt.

Door het helpen van een vriend, ben ik nu de pineut.

Wie kan mij helpen aan:

1) een plek waar ik mijn wandplastieken veilig kan ophangen en bewaren. Het mag ook in een gebouw zijn waar ze voor langere tijd tentoon worden gesteld. Hiertoe zal ik wel enige duidelijke voorwaarden
moeten afspreken.

2) een atelierruimte van 60-100 m2 , met goede ventilatie, waar ik voortaan kan werken en mijn materiaal, en eventueel ook mijn werkstukken, kan opslaan. Per 1 december graag. Het hoeft niet in Amsterdam te zijn, het mag ook buiten de stad (in een cirkel van ongeveer 50 km), overal waar ik welkom ben.

Ik zit echt in de puree en ik zal het erg op prijs stellen, als je met een persoonlijke mail of met een telefoontje op mijn verzoek reageert.

Met vriendelijke groet;

Rob Schrama
Tel: 06-46608660
http://www.robschrama.nl

Zie ook: http://www.robschrama.nl/

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...