woensdag 14 juni 2006

Wouter Bos

Kijkt u even naar dit geestige filmpje. 'Watch an original animated short by Mr. Fish on the Democratic party’s new secret weapon for winning back the hearts and minds of the American public.' http://www.truthdig.com/avbooth/item/20060613_mr_fish_democrats/ En vraag u dan af waar de PVDA nu eigenlijk voor staat, ik bedoel Wouter Bos, het gezicht en de stem van de Nederlandse sociaal democraten. Waar staat hij voor? Ik bedoel met betrekking tot de ware vraagstukken van onze tijd: Oorlog en Vrede, Klimaatverandering, de groeiende kloof tussen Rijk en Arm in de wereld. Laat u het mij even weten.

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...