woensdag 24 mei 2006

Paul Kennedy



Onlangs vond ik een videoband met een interview erop dat ik dertien jaar geleden had met de Britse hoogleraar Paul Kennedy en dat opgenomen werd door cameraman en programmamaker Frans Bromet. Toen Frans het in Hilversum aan de omroepen aanbood had geen van de chefs er enige belangstelling voor. De wereldberoemde Paul Kennedy was geen bekende Nederlander en wat hen betreft volkomen onbekend of onbetekenend. Ik heb de band weer eens bekeken en was verbijsterd over hoe actueel de analyses van professor Paul Kennedy, die aan Yale doceert, nog steeds zijn. Vandaar dat ik het interview op mijn audioblog heb gezet waar u ernaar kunt luisteren: http://webdisk.planet.nl/houck006/default.aspx onder de rubriek interviews.

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...